دستگاه بسته بندی مرکبات

دستگاه بسته بندی مرکبات


دستگاه نایلون پیچ پرتقال

میوه هایی یکدست، براق و با بسته بندی خاص هر مشتری را برای خرید وسوسه می کنند اما تابحال به این فکر کرده اید که چه مسیری طی شده تا دستگاه نایلون پیچ مرکبات که توسط تولیدی هزار صنعت روشن تولید می شوند چنین میوه های شکیل و خوش آب و رنگی به دست شما برساند؟

بهتر است بدانیم

در کارگاه بسته بندی مرکبات مراحلی طی میشود تا درنهایت میوه های بسته بندی شده که از همه نظر کیفیت و استاندار بالایی دارند روانه بازار داخلی و یا خارجی شوند .

تولیدی هزار صنعت روشن
دستگاه بسته بندی مرکبات

بسته بندی میوه با دستگاه یا دستی ؟؟؟

فرآیند بسته بندی میوه شامل مراحلی میشود که اگر تمام آن بصورت دستی و فقط با نیروی انسانی انجام شود به دلیل زمان بر بودن نیمی از میوه ها به مرحله فساد میرسند.

کاهش هزینه و بهبود عملکرد

پس عاقلانه تر است با به کار گیری ماشین آلات صنعتی در زمینه های سورتینگ، گرمادرمانی و بخصوص دستگاه بسته بندی میوه علاوه بر سرعت بخشیدن به آماده سازی میوه جات جهت رساندن به بازار ، بالاترین سطح از کیفیت و دقت عمل را جهت رضایت مصرف کننده ایجاد کرد .

یک توضیح مختصر …

قبل ازینکه میوه ها وارد دستگاه نایلون پیچ مرکبات شوند تا با نایلون پیج شدن از هم جدا شده و به صورت کالایی یکدست به بازار ارائه شوند.

نیاز است اقداماتی بر روی آن ها انجام شود که به طور خلاصه شامل مراحل زیر می شود :

 مرحله اول :

تحویل میوه از باغداران یا انبار مواد اولیه – باغداران از دستگاه نایلون پیچ مرکبات با نایلون استقبال زیادی می کنند چرا که عملیات تفکیک ، شستشو ، گرمادرمانی میوه ها بخصوص بسته بندی میوهای صادراتی باید به نحوه مشتری پسند و استاندارد در کمترین زمان انجام شود.

مرحله دوم :

شستشو و ارسال به خط سورتینگ میوه – قبل از رسیدن به دستگاه بسته بندی مرکبات ، تمام میوه ها جهت زدوده شدن گل و لای و حشرات ابتدا وارد حوضچه شستشو شده و سپس مسیر را جهت ضد عفونی شدن و واکسینگ طی می کنند .

مرحله سوم :

تونل خشک کننده و گرمادرمانی – تمام میوه ها باید قبل از بسته بندی کاملا خشک شوند چراکه اگر رطوبتی باقی بماند موجب پوسیدگی هرچه سریعتر میوه ها میشود .

دستگاه نایلون پیچ مرکبات
دستگاه نایلون پیچ مرکبات تولیدی هزار صنعت روشن

دستگاه نایلون پیچ در مارکت های ایرانی

در مرحله آخر میوه های آماده که البته لازم به ذکر است قبل از بسته بندی از لحاظ کیفیت کاملا بررسی شده تا این اطمینان ایجاد شود که نقص ظاهری لکه و پوسیدگی در آنها وجود ندارد وارد دستگاه بسته بندی مرکبات میشوند و از آن سوی دستگاه به شکل نایلون پیچ شده خارج میشوند روانه بازار می شوند.

گروه هزار صنعت روشن

گروه تولیدی هزار صنعت روشن مفتخر است که با تولید دستگاه های صنعتی با کیفیت ایرانی در زمینه خط سورتینگ میوه، گرمادرمانی و دستگاه بسته بندی مرکبات تازه نیاز باغداران به آماده سازی محصولات و در نهایت رضایت مصرف کننده گان گرامی را تامین کرده است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *