دستگاه سورتینگ مرکبات | دستگاه سورتینگ پرتقال | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات

دستگاه سورتینگ مرکبات | دستگاه سورتینگ پرتقال | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات


در سال های اخیر با توجه به افزایش اهمیت فرآیند سورت میوه، شاهد تبدیل شدن دستگاه های سورتینگ مرکبات به یکی از مهم ترین سفارش دستگاه های صنایع غذایی شده و امروزه شرکت هایی که در حوزه میوه و محصولات کشاورزی فعالیت دارند تمام سعی خود را می کنند تا با استفاده از دستگاه های سورت میوه بهترین محصولات خود را با بهترین قیمت به بازار عرضه کرده و از این طریق بتوانند مشتریان بسیار زیادی بدست بیاورند. یکی از این دستگاه ها که اهمیت بسیار زیادی نیز دارد، دستگاه سورتینگ میوه است. در این مطلب قصد داریم تا این دستگاه به شما معرفی کرده و در رابطه با آن توضیحات کاملی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی محصول بیاندازیم.

دستگاه سورتینگ مرکبات چیست؟

یکی از مهم ترین دستگاه های سورت، دستگاه سورتینگ پرتقال است که از آن به منظور جداسازی و دسته بندی کردن مرکباتی نظیر پرتقال و نارنگی استفاده شده و اهمیت بسیار زیادی دارد. دستگاه سورتینگ به نحوی است که در آن شاهد حسگرهای مختلفی هستیم.

این حسگرها باعث می شوند تا در وهله اول شاهد جداسازی میوه های بزرگ تر از میوه های کوچک تر و دسته بندی و طبقه بندی بهتر آن ها باشیم. این موضوع باعث می شود تا در انتهای فرایند دسته بندی بتوانید محصولات خود را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنید.

دستگاه سورتینگ مرکبات | دستگاه سورتینگ پرتقال | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات
دستگاه سورتینگ مرکبات | دستگاه سورتینگ پرتقال | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات

امکانات دستگاه سورتینگ مرکبات

یکی از سوالاتی که پرسیده می شود این است که دستگاه سورتینگ پرتقال چه امکاناتی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این دستگاه ها با داشتن ویژگی های مختلف و امکانات گوناگون به عنوان محصولاتی حرفه ای و درجه یکی شناخته می شوند. اگر بخواهیم این ویژگی ها را به شما معرفی کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرتب کردن مرکبات بر اساس اندازه و وزن

یکی از قابلیت ها و ویژگی های دستگاه های سورتینگ پرتقال، امکان دسته بندی این دسته از محصولات بر اساس اندازه و وزن آن ها است. در واقع دستگاه های سورتینگ میوه این قابلیت را دارند تا شما بتوانید با توجه به وزن و اندازه مورد نظر خود مرکبات را در دسته های گوناگون تقسیم کرده و آن ها را به شکل درجه یک و حرفه ای بسته بندی کنید.

مرتب کردن مرکبات بر اساس رنگ

دستگاه های سورتینگ مدرن و حرفه ای این قابلیت را دارند تا بتوانند رنگ محصولات را تشخیص بدهند. این قابلیت باعث می شود تا شما بتوانید متناسب با نیاز خود رنگ های گوناگونی را به دستگاه سورتینگ داده و شاهد دسته بندی و تقسیم بندی محصولات بر اساس رنگ آن ها باشید.

شستشوی مرکبات

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهم دستگاه های سورتینگ امکان شستن مرکبات است. در واقع حجم گسترده ای از مرکبات به نحوی هستند که نیاز است تا پیش از بسته بندی آن ها را به خوبی شست. در همین راستا دستگاه های سورتینگ جدید قابلیت شستشو نیز دارند و پیش از انجام فرایند بسته بندی به بهترین شکل ممکن اقدام به شستن محصولات کشاورزی و میوه جات می کنند.

بسته بندی محصولات

تمامی دستگاه های سورتینگ در انتهای فرایند شست و شو، قابلیت بسته بندی کردن محصولات را دارند. به همین دلیل شما می توانید با خیال آسوده فرآیند بسته بندی کردن محصولات خود را نیز به این دستگاه ها سپرده و به بهترین شکل ممکن شاهد بسته بندی مرکبات خود باشید.

دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات | قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات
دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات | قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات

قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات

افرادی که قصد خرید و یا سفارش دستگاه سورتینگ مرکبات را دارند، این سوال را مطرح می کنند که قیمت این دستگاه ها چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که با توجه به پارامترهایی مثل دقت دستگاه، سرعت عملکرد، میزان ورودی و خروجی، نوع کاربری، تکنولوژی های به کار رفته، امکانات و ویژگی ها و… هر یک از دستگاه های سورتینگ مرکبات قیمت متفاوتی دارند.

 نکته مهمی که در هنگام خرید این دسته از محصولات باید به آن توجه داشته باشید شامل راندمان دستگاه، میزان برق مصرفی، حجم میوه سورت شده، سرعت دستگاه و… است.

توجه به این نکات به شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید یک دستگاه سورتینگ پرتقال را با قیمت مناسب خریداری کرده و از آن استفاده کنید. امروزه شاهد تولید دستگاه های مختلف با قیمت های گوناگون هستیم. نکته مهم این است که شما باید با توجه به نیاز به سراغ دستگاه سورتینگ میوه و پرتقال رفته و گزینه مناسبی را خریداری کنید.

دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات | قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات
دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات | قیمت دستگاه سورتینگ مرکبات

نکات مهم برای خرید و سفارش دستگاه سورتینگ مرکبات

اگر قصد خرید دستگاه سورتینگ پرتقال را دارید، لازم است تا پیش از خرید این دسته از محصولات به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

نکته اول :

 در بخش اول لازم است تا شما نیاز سنجی دقیقی داشته و متناسب با تولید و نیاز خود اقدام به خرید دستگاه سورتینگ کنید. بی توجهی به این مسئله می تواند شما را با مشکلات مختلفی مواجه کند، چرا که اگر دستگاه سورتینگ خریداری شده ظرفیت کمتری به نسبت تولید شما داشته باشد کل فرایند تولید، توزیع و بسته بندی محصوالات شما کند خواهند شد.

نکته دوم :

 از سوی دیگر اگر دستگاه سورتینگ شما به نحوی باشد که بیشتر از میزان مورد نظر شما ظرفیت داشته باشد مجبور خواهید بود تا مبلغ بیشتری را برای خرید و نگهداری این دستگاه پرداخت کنید و در حقیقت این موضوع باعث می شود تا شما متحمل ضرر شده و نتوانید از 100 درصد توان دستگاه خود استفاده کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما پیش از خرید این دستگاه در رابطه با نیاز خود تحقیق کنید.

نکته سوم :

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، ویژگی ها و قابلیت های دستگاه های سورتینگ میوه است. در حقیقت می توان گفت که امروزه دستگاه های سورتینگ در انواع گوناگونی به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل لازم است تا شما متناسب با نوع میوه خود و امکانات مدنظرتان اقدام به سفارش و خرید دستگاه کنید.

نکته چهارم :

 نکته مهم این است که حتماً ویژگی ها مورد نظر خود را بررسی کرده و سپس متناسب با این ویژگی ها اقدام به سفارش دستگاه سورتینگ کنید. اگر بخواهیم در رابطه با این مسئله توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت به عنوان مثال اگر شما نیازی به دسته بندی میوه براساس رنگ نداشته باشید، نیازی نیست تا از دستگاهی با سیستم تشخیص رنگ استفاده کنید و اگر دستگاه خریداری شده این ویژگی را داشته باشد، مجبور می شوید تا برای خرید دستگاه سورتینگ مبلغ بیشتری را خرج کنید و همین موضوع باعث می شود تا شما متحمل ضرر شوید.

توجه به نکات گفته شده باعث می شود تا شما بتوانید دستگاه سورتینگی متناسب با نیاز خود را خریداری کرده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به دستگاه های سورتینگ میوه انداخته و این دسته از محصولات را به شما معرفی کردیم. توجه به نکات گفته شده در این مطلب باعث می شود تا شما بتوانید در هنگام خرید و یا سفارش این دسته از محصولات به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کرده و با پرداخت هزینه بهترین دستگاه را متناسب با نیاز خود سفارش دهید. تمام سعی ما این بود که اطلاعات مورد نیاز برای خرید و یا سفارش دستگاه سورتینگ مرکبات را در اختیار شما بگذاریم.

تماس با ما

برای خرید دستگاه سورتینگ میوه و پرتقال با قیمت مناسب با شماره های هزار صنعت روشن تماس حاصل نمایید .

یا می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

۰۹۱۱۷۴۵۵۳۵۵
۰۹۱۱۷۱۳۵۳۴۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *