گروه هزار صنعت روشن خلاقیت ایرانی در بسته بندی مرکبات

شرکت هزار صنعت روشن توسط گروهی از جوانان خلاق و ایده پرداز ایرانی که در جهت توسعه و حمایت از تولیدات ملی گام مهمی برداشته اند در سال 1394 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد . بخش گستره ای از فعالیت این شرکت ، تولید دستگاه های صنعتی با کیفیت و استاندارد در زمینه سورتینگ ، گرما درمانی و نایلون پیچ مرکبات تازه به بهترین شکل ممکن می باشد که در ادامه با شرح اهمیت بسته بندی میوه ها به کارایی دستگاه ها و نوآوری دست آوردهای این گروه صنعتی پی خواهید برد .

مرغوب ترین های ایرانی را داریم !!!

شرکت هزار صنعت روشن تنها با بهره گیری از مواد خام مرغوب ایرانی و به کار گیری نیروهای مجرب و متخصص کشورمان اقدام به طراحی و ساخت برترین دستگاه نایلون پیچ مرکبات در کشور نموده که با ایجاد بسته بندی مناسب و حفظ سلامتی و کیفیت میوه ها بخصوص مرکبات توان رقابت با نمونه های خارجی و گران قیمت را دارد .

بسته بندی مرکبات
بسته بندی مرکبات

قبل از اینکه به معرفی دستگاه های تولید شده توسط شرکت هزار صنعت روشن بپردازیم سری میزنیم به سیستم نگهداری و نایلون پیچ میوه در داخل کشور تا اهمیت وجود دستگاه بسته بندی میوه برایتان نمایان تر شود.

هزار صنعت روشن
هزار صنعت روشن

طرح توجیهی بسته بندی میوه از کجا آمده ؟

در هرکجا از ایران خوش آب و هوایمان مرکبات و محصولات کشاورزی متنوعی کاشت و برداشت می شود که اگر فرایند زمان بر بسته بندی میوه و آماده سازی جهت انتقال به بازار را کنار بگذاریم نتیجه زحمات باغبانان گرامی زمانی برای مشتریان آشکار تر است که این محصولات در کمال سلامت و کیفیت به دست مصرف کننده نهایی چه در داخل و چه در خارج از کشور برسد . شرکت هزار صنعت روشن با تولید بهترین دستگاه های سورتینگ ، گرما درمانی و نایلون پیچ میوه با تفکر آسان سازی مراحل پایانی باغداران و تلفیق تجربه و اندیشه های نو توانسته نیاز هر دو دسته یعنی باغبانان و مصرف کننده گان را برطرف سازد به گونه ای که فرآیند بسته بندی مرکبات در کمترین زمان ، با بالاترین دقت عمل و کیفیت انجام شده و در نهایت محصولی دلنشین مصرف کننده را به او تقدیم می کند .

بهترین دستگاه نایلون پبچ مرکبات ایرانی را بشناسید

به همین دلیل می توان به جرات گفت شرکت هزار صنعت روشن با موفقیت در امر جلب رضایت باغبانان و مصرف کننده گان توانسته از سایر رقبای تولید کننده داخلی و خارجی از نظر کیفیت و قیمت پیشی بگیرد و به عنوان نامی ترین و اصلی ترین شرکت تولید کننده دستگاه های سورتینگ ، گرما درمانی و نایلون پیچ مرکبات به شمار می آید .

معرفی دستگاه های شرکت هزار صنعت روشن

دستگاه سورتینگ

دستگاه گرما درمانی

دستگاه نایلون پیچ مرکبات

دستگاه نایلون پیچ مرکبات
دستگاه نایلون پیچ مرکبات دستگاه بسته بندی مرکبات

امید است که در آینده به طور مداوم به نوآوری بپردازیم تا بتوانیم ایده های خود را به مرحله برنامه ریزی ، طراحی و در نتیجه تولید رسانده تا از بکارگیری نیروی انسانی کاسته شود و شاهد رشد روز افزون تولید دستگاه های مدرن و صنعتی در کشورمان باشیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *