دستگاه سورتینگ پرتقال | دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات

دستگاه سورتینگ پرتقال | دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات


پرتقال از جمله مرکبات بسیار مهم است که در کشور تولید می شود. روزانه افراد فعال در حوزه تولید پرتقال در حدود ۲ تا ۱۰ تن از این محصولات را به اقصی نقاط کشور ارسال می کنند. در همین راستا لازم است تا در وهله اول پرتغال های خراب و یا آینده آن از پرتقال حذف شده و همچنین شاهد انجام فرآیندهای شست و شو این دسته از محصولات باشیم، تا در نهایت پرتقال ها به نحو احسن بسته بندی شده و به فروش برسند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با دستگاه سورتینگ مرکبات آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات کاملی را ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا نگاهی به این دسته از دستگاه های سورتینگ میوه بیاندازیم. هزار صنعت روشن با چند دهه سابقه فعالیت در تولید و انجام سفارش ساخت دستگاه سورتینگ پرتقال ، نایلون پیچ و نایلون بازکن ، آب درمانی و گرما درمانی با قیمت مناسب پا به عرصه خدمات دهی به باغداران گذاشته است.

معرفی دستگاه سورتینگ پرتقال

یکی از نکات مهمی که باید بدانید این است که برای بسته بندی و توزیع پرتقال لازم است تا مرحله سورتینگ یا دسته بندی آن ها به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. به منظور انجام فرآیندهای مربوط به دسته بندی کردن مرکباتی همچون پرتغال، لازم است تا از دستگاه های موسوم به دستگاه سورتینگ استفاده شود.

این دستگاه ها در خط تولید بسته بندی محصولات قرار گرفته و با انجام فرآیندهای مختلف بر روی پرتقال ها باعث می شود تا این دسته از محصولات به بهترین شکل ممکن تفکیک شده و شاهد بسته بندی آن ها به شکل حرفه ای و درجه یکی باشیم.

امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید دستگاه های سورتینگ فعالیت می کنند و به همین دلیل است که در بازار شاهد محصولات مختلفی هستیم.

شما می توانید با توجه به ویژگی ها و امکانات مورد نظر خو، به سراغ دستگاه های سورتینگ مختلف پرتغال رفته و با خرید این دسته از محصولات، بهترین شکل ممکن اقدام به دسته بندی و بسته بندی پرتقال و سایر مرکبات کنید.

دستگاه سورتینگ پرتقال | دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات
دستگاه سورتینگ پرتقال | دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات

مراحل کار دستگاه سورتینگ پرتقال

یکی از سوالات بسیار مهمی که پرسیده می شود این است که مراحل کار دستگاه سورتینگ پرتقال به چه شکلی بوده و انجام فرآیند دسته بندی پرتغال به چه نحوی صورت می گیرد.

یک دستگاه سورتینگ دارای شش مرحله است که شامل موارد زیر می شود:

  1. شست و شو مقدماتی در حوضچه
  2. جابجایی به بخش شستشو دوم و ضد عفونی کردن آن
  3. پولیش زدن با پارافین یا واکس به منظور براق کردن
  4. تونل خشک کن
  5. درجه بندی کیفی از نظر پارامترهای مختلف
  6. بسته بندی در کارتن

هر یک از این مراحل توضیحات کاملی داشته که بررسی آن نیازمند مطلب جداگانه است.

نکته مهمی که باید بدانید این است که در صورتی که پرتقال های خود را در داخل دستگاه سورتینگ قرار دهید و تنظیمات درستی را اعمال کنید، به وضوح مشاهده می کنید که چگونه پرتقال های سالم از دستگاه خارج شده و بسته بندی آن ها به نحو احسن صورت می گیرد. این کار باعث می شود تا در هنگام توزیع و فروش، پرتقال های خود را به مشتریان به صورت حرفه ای و درجه یک ارائه دهید. این کار علاوه بر آن که به برندینگ شما کمک می کند، باعث جذب بیشتر مشتری و افزایش آمار فروش خواهد شد.

دستگاه سورتینگ پرتقال | دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات
دستگاه سورتینگ پرتقال | دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات
نکات مهمی که در رابطه با دستگاه سورتینگ پرتقال باید بدانید

چند نکته بسیار مهم است که برای استفاده و یا سفارش دستگاه سورتینگ پرتقال باید به آن توجه داشته باشید. نکته مهمی که باید بدانید این است که شما باید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید دستگاه سورتینگ کنید، چرا که امروزه خط سورتینگ میوه با طول های متغیر وجود دارد و افراد می توانند متناسب با فضای در نظر گرفته، اقدام به خرید دستگاه سورتینگ کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که به طور متوسط یک خط سورتینگ میوه ۳۰ متر طول داشته و در آن شاهد بخش های مختلفی هستیم.

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که دستگاه های سورتینگ پرتقال امروزه دارای ویژگی های مختلفی هستند و نکته مهم این است که شما باید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید دستگاه سورتینگ مناسب کنید.

قیمت دستگاه سورتینگ پرتقال

با توجه به نوسانات قیمت ها نمی توان رقم دقیقی را عنوان قیمت دستگاه سورتینگ پرتقال به شما ارائه داد. در هنگام خرید ، سفارش و انتخاب دستگاه سورتینگ میوه عملکرد آن، میزان ورودی و خروجی دستگاه، تکنولوژی های به کار رفته و… به طور مستقیم بر روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

 به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً نیاز سنجی دقیقی پیش از انتخاب و خرید دستگاه سورتینگ داشته باشید. این موضوع به شما کمک می کند تا در نهایت بتواند دستگاه های سورتینگ حرفه ای و درجه یکی را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که اگر به این موارد توجه کنید، ممکن است با خرید یک دستگاه سورتینگ اشتباه که متناسب با نیاز شما نیست، آسیب جدی به کسب و کار خود بزنید. در همین راستا بهتر است تا از افراد متخصص کمک گرفته و با مشورت با این دسته از افراد اقدام به خرید یک دستگاه حرفه ای و متناسب با نیاز خود کنید.

در حال حاضر شرکت هایی که در زمینه طراحی دستگاه سورتینگ میوه فعالیت می کنند، محصولات مختلف با ویژگی های گوناگونی را به بازار عرضه کرده اند. این موضوع باعث می شود تا شرکت ها بتوانند با توجه به امکانات مورد نیاز خود دستگاه سورتینگ مورد نظرشان را سفارش دهند.

دستگاه سورتینگ پرتقال | دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات
دستگاه سورتینگ پرتقال | دستگاه سورتینگ مرکبات | خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات

هزار صنعت روشن

شرکت هزار صنعت روشن با هدف ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به شما مشتریان عزیز استفاده از این دستگاه را برای بالا بردن کیفیت و استاندارد محصولات پیشنهاد می نماید.

همچنین با استفاده از این دستگاه می توان علاوه بر شست و شوی بهتر میوه ها اقداماتی در جهت افزایش کارایی و سود بهتر محصولات باغداران گامی موثر برداشت.

ما را در صفحه اینستاگرام هزار صنعت روشن دنبال کنید

حرف آخر

موارد گفته شده در این مطلب شما کمک می کند تا در نهایت بتوانید یک دستگاه حرفه ای سورتینگ پرتقال را سفارش داده و یا خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

تمام سعی ما در این مطلب آن بود که به بهترین شکل ممکن شما را با دستگاه سورتینگ پرتقال آشنا کرده و در رابطه با قیمت این دسته از محصولات توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

دستگاه سورتینگ میوه هزار صنعت روشن

خب در ادامه بحث قیمت ها باید یک نکته ی دیگر را اضافه کنیم .

همیشه گول خارجی بودن محصول را نخورید !

چرا که تولید کنندگان داخلی ما نیز قادرند محصولی با همان کیفیت و استاندارد تولید کنند .

اما خرید دستگاه خارجی چون با ارز خارجی انجام می شود ، قیمت بالاتری دارد .

دستگاه های سورتینگ صنعت روشن تمامی استاندارد های جهانی لازم را کسب کرده و سپس وارد خط تولید شده اند .
برای خرید و یا سفارش دستگاه سورتینگ پرتقال با قیمت مناسب و با کیفیت استاندارد جهانی ، با شماره های صنعت روشن در تماس باشید .

تماس با صنعت روشن

۰۹۱۱۷۴۵۵۳۵۵
۰۹۱۱۷۱۳۵۳۴۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *