گروه تولیدی هزار صنعت روشن مفتخر است که با تولید دستگاه های صنعتی با کیفیت ایرانی در زمینه خط سورتینگ میوه، گرمادرمانی و دستگاه نایلون پیچ مرکبات تازه نیاز باغداران به آماده سازی محصولات و در نهایت رضایت مصرف کننده گان گرامی را تامین کرده است .

بسته بندی مرکبات

در کارگاه بسته بندی مرکبات مراحلی طی میشود تا درنهایت میوه های بسته بندی شده که از همه نظر کیفیت و استاندار بالایی دارند روانه بازار داخلی و یا خارجی شوند .

یک توضیح مختصر …

قبل ازینکه میوه ها وارد دستگاه بسته بندی مرکبات شوند تا با نایلون پیج شدن توسط دستگاه نایلون پیچ از هم جدا شده و به صورت کالایی یکدست به بازار ارائه شوند.

نیاز است اقداماتی بر روی آن ها انجام شود که به طور خلاصه شامل مراحل زیر می شود :

مرحله اول :

تحویل میوه از باغداران یا انبار مواد اولیه – باغداران از دستگاه نایلون پیچ مرکبات با نایلون استقبال زیادی می کنند چرا که عملیات تفکیک ، شستشو ، گرمادرمانی میوه ها بخصوص بسته بندی میوهای صادراتی باید به نحوه مشتری پسند و استاندارد در کمترین زمان انجام شود.

مرحله دوم :

شستشو و ارسال به خط سورتینگ میوه – قبل از رسیدن به دستگاه بسته بندی مرکبات ، تمام میوه ها جهت زدوده شدن گل و لای و حشرات ابتدا وارد حوضچه شستشو شده و سپس مسیر را جهت ضد عفونی شدن و واکسینگ طی می کنند .

مرحله سوم :

تونل خشک کننده و گرمادرمانی – تمام میوه ها باید قبل از وارد کردن به دستگاه نایلون پیچ کاملا خشک شوند چراکه اگر رطوبتی باقی بماند موجب پوسیدگی هرچه سریعتر میوه ها میشود .

دستگاه نایلون پیچ مرکبات
دستگاه نایلون پیچ مرکبات

بسته بندی میوه با دستگاه یا دستی ؟؟؟

فرآیند بسته بندی میوه شامل مراحلی میشود که اگر تمام آن بصورت دستی و فقط با نیروی انسانی انجام شود به دلیل زمان بر بودن نیمی از میوه ها به مرحله فساد میرسند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *