خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال

خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال


صنایع در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری کردند و با تولید دستگاه های مختلف شاهد افزایش راندمان، سرعت و همچنین عملکرد صنایع هستیم. یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید این است با به وجود آمدن ماشین آلات جدید، شاهد ایجاد فرآیندهای تازه ای در صنایع هستیم. به عنوان مثال در گذشته مرکبات پس از تولید به سرعت بسته بندی و عرضه می شدند اما امروزه با ایجاد دستگاه های جدیدی که به نام دستگاه سورتینگ شناخته می شوند، شاهد اضافه شدن سورت کردن میوه ها نیز هستیم. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به دستگاه سورتینگ میوه انداخته و در رابطه با خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

هزار صنعت روشن

 امروزه شرکت بسیار زیادی در زمینه طراحی خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال فعالیت می کنند و همین موضوع باعث شده تا شاهده تولید محصولات مختلفی در این زمینه باشیم. یکی از سوالات مهمی که همواره مطرح می شود این است که خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال چقدر است، در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به دستگاه سورتینگ انداخته و در رابطه با قیمت آن صحبت کنیم.  از سوی دیگر نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این دستگاه ها در انواع و مدل های مختلفی طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوند و این موضوعی است که سبب گشته تا دستگاه های سورتینگ قیمت های متفاوتی داشته باشند.

معرفی خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال

به منظور انجام فرایند سورتینگ و یا دسته بندی مواد در کارخانه ها لازم است تا از دستگاه های موسوم به دستگاه سورتینگ استفاده کرد. این دستگاه ها با امکانات و ویژگی هایی که دارند به شما این امکان را می دهند تا بتوانید به راحت ترین شکل ممکن اقدام به سورت و مرتب سازی مواد مختلف در کارخانه کرده و به بهترین شکل ممکن مواد دارای مشکل و یا آلاینده را از چرخه تولید و توزیع حذف کنید.

خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال
خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال

حوضچه تخلیه

اولین بخش یک خط کامل سورتینگ شامل حوضچه تخلیه می شود. این حوزه برای تخلیه راحت میوه ها طراحی شده و در آن شاهد سیستم گردش و تصفیه آب هستیم. در حقیقت یک مرحله فرآیند تمیز کردن پرتقال در همان ابتدای کار صورت می گیرد.

به منظور انجام فرایند سورتینگ پرتقال لازم است تا این دسته از محصولات در حوضچه های قرار گرفته و با استفاده از آب فرآیندهای ابتدایی بر روی آن ها صورت گیرد. در حقیقت این حوضچه مکانی برای جمع آوری پرتقال و شروع فرایند سورتینگ آن ها است.

شما می توانید با توجه به میزان میوه ورودی خود به سراغ دستگاه های سورتینگ با حجم تخلیه مختلف رفته و از آن ها استفاده کنید، چرا که امروزه شرکت های فعال در زمینه طراحی و تولید این دسته از محصولات تلاش کردند تا حوضچه هایی با ابعاد گوناگون را به وجود بیاورند.

آسانسور

یکی از بخش های اختیاری در خط کامل سورتینگ دستگاه آسانسور است که از آن برای انتقال میوه به ارتفاع مناسب استفاده می شود.

شست و شو

بخش دیگری که در خط کامل سورتینگ پرتقال وجود دارد ،بخش شست و شو است. در این قسمت شاهد تمیز کردن انواع پرتقال هستیم. پس از انجام فرآیند شستشوی اولیه، میوه ها و پرتقال به بهترین شکل ممکن در این قسمت شسته و تمیز می شوند.

 انجام فرآیند شستشو باعث می شود تا آلاینده های مختلف از پرتقال جدا شده و از فرآیند توزیع حذف شوند. به هر اندازه که در این مرحله شستشو به شکل کامل تری صورت گیرد، به همان اندازه در نهایت شاهد پرتقال تمیز زیبا و بدون آلاینده خواهیم بود.

خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال
خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال

یونیت رنگ آوری

یکی دیگر از بخش های اختیاری در خط کامل سورتینگ پرتقال، یونیت رنگ آوری است که در صورت نیاز می توانید آن ها را به شرکت های فعال در زمینه تولید سورتینگ میوه سفارش شده تا این یونیت و واحد را در خط سورتینگ شما به وجود بیاورند.

در حقیقت عملکرد این بخش به نحوی است که برای تغییر رنگ پرتقال از زرد به نارنجی مورد استفاده قرار می گیرد و برای این که پرتقال شکل زیباتری داشته باشند، می توان از این یونیت ها استفاده کرد.

 نکته مهم این است که افزودن این یونیت و واحد به خط سورتینگ می تواند هزینه های شما را افزایش دهد و به همین دلیل بهتر است تا تنها در صورت نیاز اقدام به اضافه کردن یونیت رنگ آوری به خط سورتینگ پرتقال کنید.

شست و شو پرتقال پس از رنگ

در صورتی که از یونیت رنگ آوری در خط سورتینگ خود استفاده می کنید، لازم است تا در مرحله بعدی یک بار دیگر میوه ها به بهترین شکل ممکن شسته شده و آن ها به صورت کامل تمیز شوند. این کار باعث می شود تا میوه ها جلوه زیبا، خاص و فوق العاده ای به خود بگیرند و همچنین رنگ نارنجی نیز به خوبی بر روی آن ها تثبیت شود.

خشک کن شماره ۱

این بخش از خط کامل سورتینگ میوه و پرتقال برای آن است که با استفاده از هوای گرم میوه را خشک و آماده واکس کنند. این سامانه مجهز به نقاله ای است که این فرآیند را انجام داده و باعث می شود تا میوه ها به بهترین شکل ممکن برای واکس آماده شوند.

بازبینی و جداسازی میوه ها

در این بخش باید کنترل و جداسازی میوه های نامطلوب به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. در حقیقت در این بخش میوه های خراب و یا دارای مشکل از میوه های سالم جدا شده و از چرخه توزیع حذف می شوند.

پرس واکس

در این بخش از خط کامل سورتینگ میوه با استفاده از پرس مناسب و یک سامانه پمپ قابل تنظیم مواد مختلف بر روی میوه ها اسپری شده و با انجام این کار شاهد افزایش عمر میوه ها، زیبایی و درخشندگی بیشتر آن ها خواهیم بود. در حقیقت این واکس زدن باعث می شود تا میوه ها جلوه بهتری پیدا کرده و زیبایی فوق العاده ای به دست بیاورند.

خشک کن شماره ۲

خشک کن شماره 2 نیز عملکردی مشابه خشک کن شماره 1 داشته و با استفاده از یک نقاله و هوای گرم باعث می شوند تا واکس بر روی میوه ها تثبیت شده و خشک شوند. این کار باعث می شود تا در هنگام فرآیند حمل و نقل مواد اسپری شده بر روی میوه جدا نشده و شاهد زیبایی و درخشندگی فوق العاده میوه ها باشیم.

خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال
خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال

سورت حجمی

در این بخش از فرآیند سورت و طبقه بندی، میوه ها در شش سایز مختلف درجه بندی شده و آن ها از یکدیگر تفکیک می شوند. پس از انجام این کار میوه های تفکیک شده آماده بسته بندی شده و آماده ارسال به سراسر کشور می شوند.

بسته بندی

پس از انجام فرآیند سورت باید میوه ها با توجه به اندازه و ابعادشان در طبقه بندی های مختلف تفکیک شده و در نهایت بسته بندی شوند. در حقیقت بسته بندی را می توان آخرین مرحله از فرآیند خط کامل سورتینگ پرتقال در نظر گرفت. همان طور که مشاهده می کنید، تمامی دستگاه سورتینگ در مرحله آخر دارای بخش بسته بندی هستند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خط کامل دستگاه سورتینگ مرکبات و پرتقال

اگر بخواهیم قیمت دستگاه سورتینگ را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به نوسانات قیمت نمی توان مبلغ دقیقی را به عنوان قیمت دستگاه سورتینگ به شما ارائه داد.

خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال
خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال | خط کامل سورتینگ مرکبات | خط کامل سورتینگ پرتقال

حرف آخر

در این بخش نگاهی به خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال انداخته و مرحله به مرحله این خط را به شما معرفی کردیم. توجه به نکات گفته شده شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن اقدام به نصب دستگاه سورتینگ پرتقال کنید.

دستگاه سورتینگ میوه صنعت روشن

خب در ادامه بحث قیمت ها باید یک نکته ی دیگر را اضافه کنیم .

همیشه گول خارجی بودن محصول را نخورید !

چرا که تولید کنندگان داخلی ما نیز قادرند محصولی با همان کیفیت و استاندارد تولید کنند .

اما خرید دستگاه خارجی چون با ارز خارجی انجام می شود ، قیمت بالاتری دارد .

خط کامل سورتینگ مرکبات و پرتقال هزار صنعت روشن تمامی استاندارد های جهانی لازم را کسب کرده و سپس وارد خط تولید شده اند .
برای خرید دستگاه سورتینگ با قیمت مناسب و با کیفیت استاندارد جهانی ، با شماره های صنعت روشن در تماس باشید .

تماس با صنعت روشن

۰۹۱۱۷۴۵۵۳۵۵
۰۹۱۱۷۱۳۵۳۴۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *